StoryEditor

SkyShowtime spúšťa predplatné s reklamou. Predaj reklamy jej zastreší Paramount

22.04.2024, 09:59
Autor:
redred

Medzinárodná streamovacia platforma pre existujúcich klientov ponecháva 50 percentnú zľavu. Ale aj tak si budú musieť po novom priplatiť.

SkyShowtime a Paramount Advertising International oznámili uzavretie exkluzívnej dohody, na základe ktorej bude spoločnosť Paramount zabezpečovať predaj reklamy SkyShowtime na všetkých jej trhoch. Prostredníctvom tohto partnerstva poskytnú spoločnosť SkyShowtime a globálna divízia predaja reklamy spoločnosti Paramount popredným svetovým inzerentom jednotný prístup k prémiovej reklame na viac ako 20 európskych trhoch.

image

SkyShowtime.

Nové Štandardné predplatné s reklamami bude dostupné od 23. apríla, čím sa SkyShowtime stane prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustí predplatné s reklamami súčasne na všetkých svojich trhoch.

Zavedením Štandardného predplatného s reklamami ponúka služba SkyShowtime zákazníkom dva skvelé zážitky – s reklamou a bez – oba za skvelú cenu. "Vďaka obom variantom predplatného, možnostiam a flexibilite, ktoré ponúka všetkým svojim zákazníkom, bude SkyShowtime aj naďalej poskytovať nielen najlepší obsah, ale aj skvelý pomer ceny a kvality a širokú možnosť výberu," pochválil sa streamer. 

image

Yellowstone.

Štandardné predplatné s reklamami bude poskytovať prémiový divácky zážitok s priemerne štyrmi až piatimi minútami reklám za hodinu. Platforma pre existujúcich klientov ponechá 50 percentnú zľavu. Aj tak si však priplatia. 

Verzia s reklamou bude dostupná od 23. apríla. Predplatné SkyShowtime:

Štandardné predplatné sa zmení na Štandardné Plus (bez reklám) – cena sa od 23. apríla zvýši z 5,99 na 7,99 eura mesačne

Štandardné predplatné s reklamami – mesačný poplatok bude 4,99 eura mesačne

Ročné predplatné s reklamami bude za 39,99 eura (priemerne 3,33 eura mesačne) a verzia bez nich bude za 62,99 eura ročne (priemerne 5,25 eura mesačne).

Služba pri svojom štarte lákala ľudí na doživotnú 50-percentnú zľavu na balík bez reklamy. Aktuálne títo klienti, ak službu nepretržite využívajú, platia 2,99 eura. Po zdražení to bude 3,99 eura mesačne.

image

Paramount.

Generálny riaditeľ spoločnosti SkyShowtime Monty Sarhan uviedol: „SkyShowtime sa od začiatku snaží poskytovať vysokú hodnotu a záruku skvelej zábavy za skvelú cenu. Spustenie nášho predplatného s reklamami je ďalším krokom vo vývoji našich služieb, ktorý prichádza v dobe, keď ľudia hľadajú väčší výber a flexibilitu. Sme nadšení, že sme prvou streamovacou službou, ktorá ponúkne zákazníkom na všetkých našich trhoch variant s reklamou.“

Výkonná obchodná riaditeľka spoločnosti SkyShowtime Hristina Georgieva uviedla: „Veľmi nás teší, že sme uzavreli túto exkluzívnu dohodu so spoločnosťou Paramount ešte pred zavedením nového predplatného s reklamami. Okrem toho, že našim členom ponúkame možnosť výberu, pridávame aj nový zdroj príjmov na všetkých našich trhoch.“

image

Deadpool.

Prezident spoločnosti Paramount pre predaj reklamy na medzinárodných trhoch Lee Sears dodáva: „Vďaka našim silným vzťahom s poprednými svetovými marketérmi, skvelej ponuke produktov a inovatívnym technológiám je Paramount Advertising dokonalým partnerom pre SkyShowtime. Zvýšime našu hodnotu pre našich partnerov tým, že inzerentom umožníme jednoducho a efektívne nakupovať reklamné sloty naprieč svetovými franšízami, seriálmi a filmami SkyShowtime spolu s rozsiahlou ponukou prémiových videí spoločnosti Paramount.“

SkyShowtime je exkluzívnym domovom všetkých piatich sérií celosvetového seriálového hitu Yellowstone a jeho spin-offov 1883 a 1923, a ponúka nielen svetovú zábavu, ale aj rastúci zoznam oceňovaných originálov z miestnej produkcie.

image

Trolovia 3.

V oboch predplatných SkyShowtime nájdete rovnaké filmové trháky, nové a exkluzívne seriály a pôvodné tituly za skvelé ceny vrátane: A Gentleman in Moscow (Gentleman v Moskve), Apples Never Fall (Jablká nepadajú ďaleko), Bargain, HALO (2. séria), Knuckles, Mayor of Kingstown (Starosta mesta Kingstown) séria 3, Mission Impossible: Dead Reckoning (Mission Impossible: Odplata), Oppenheimer, Paw Patrol: The Mighty Movie (Labková patrola vo veľkofilme), Star Trek: Discovery (1.-5. séria), The Envoys (Los Enviados) séria 2, The Family Stallone (Rodina Stalloneovcov) séria 2, The Tattooist of Auschwitz (Tetovač z Auschwitzu), Trolls Band Together (Trollovia 3) a Veronika.

Nové Štandardné predplatné s reklamami bude zavedené na všetkých viac ako 20 trhoch: v Albánsku, Andorre, Bosne a Hercegovine, Bulharsku, Česku, Čiernej Hore, Dánsku, Fínsku, Holandsku, Chorvátsku, Kosove, Maďarsku, Nórsku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, Severnom Macedónsku, Srbsku, Slovensku, Slovinsku, Španielsku a Švédsku.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 15:15