StoryEditor

Online marketingová agentúra Glidy darovala Pf-ku, ktorá im dokonale ladí s firemným sloganom

22.12.2022, 00:00

Špecialisti na marketing vo vyhľadávačoch prekvapili svojich klientov naozaj výnimočnou PF-kou. Kampaň postavili na svojom firemnom slogane.

Kto je Glidy?

Marketingová agentúra Glidy ponúka svoje služby v oblasti digitálneho marketingu. Primárne sa špecializuje na SEO a PPC kampane, ale venuje sa aj tvorbe webov v systéme Wordpress. Glidy je na trhu od roku 2018, je hrdým certifikovaným partnerom Google a Hubspot. Okrem toho sa dlhodobo angažuje vo vzdelávaní nádejných marketérov či už na akademickej pôde v spolupráci s FMK UCM a FMUK alebo aj vrámci komerčných projektov Digitálna Univerzita a Skillmea.

Predstavenie sloganu

SEO je veľmi komplexné a vyžaduje si hĺbkovú analýzu kľúčových slov, technických aj obsahových faktorov. “Ide o dlhodobú investíciu, ktorá však prináša udržateľné výsledky. Ak sa zameriate na SEO, budete sa zobrazovať v organických výsledkoch vyhľadávania svojich potenciálnych zákazníkov,” vysvetľuje CEO Glidy, Filip Škultéty. Princíp SEO pekne vyjadruje slogan Glidy: “Najprv treba ísť do hĺbky, aby ste vyleteli vysoko.” Práve na svojom slogane sa agentúra rozhodla postaviť svoju novoročnú kampaň.

Prvá PF kampaň

Svojim klientom špecialisti na marketing vo vyhľadávačoch darovali originálne PF-ky. Nosným prvkom novoročnej PF-ky bola darčeková poukážka na letenku spoločnosti Pelikán, ktorú si klienti našli na dne krabice. Klienti sa tak mohli naozaji presvedčiť o tom, že najprv treba ísť do hĺbky, aby mohli vyletieť vysoko.

“PF kampaň sme plánovali prvýkrát. V kancelárii sa nám spontánne rozpútal brainstorming, z čoho vznikol nápad darovať poukážku na letenky od Pelikánu. Kampaň potom ideovo a komunikačne dotiahla kreatívna posila nášho tímu, Zuzana Jendrisková,” vysvetľuje Filip Škultéty.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2024 04:40