StoryEditor

Low Budget, High Life

30.01.2023, 00:00

Podľa profesora Scotta Gallowaya bol rok 2022 rokom inflácie a v tom nadchádzajúcom nás nemilé správy budú sprevádzať opäť. Čaká nás totiž obdobie recesie. Budú značky znižovať marketingové rozpočty? A sme my marketéri pripravení na myslenie mimo klasického „video-je-king” prístupu?

#1 Väčšina z nás sa už v nejakej miere stretla so 60/40 pravidlom. Každý rok oslavujeme nové jednorazové kampane a rozdávame im ceny. O čom sa však hovorí menej, je, že dlhodobé (recyklované) kampane vedia fungovať rovnako dobre a niekedy aj lepšie.  

image
Hootsuite and We Are Social 2022

#2 Odborníci sa na Web Summite zhodli, že v ‘23 môžeme počítať s vyšším dôrazom na výkonnostné kampane. Holistický prístup k vyhľadávaniu produktov bude preto kľúčový a klasický Google Search po prvý raz vo vekovej skupine 16 - 24 rokov dorovnalo vyhľadávanie na sociálnych sieťach (zdroj Hootsuite and We Are Social 2022).

#3 Mottom roka 2023 bude podľa nás „hacking” a hackovať budeme úplne všetko - od reklamného priestoru, ktorý dosiaľ nebol reklamný, až po procesy tvorby textov či grafiky. Pekným príkladom je najnovší spot od Mint Mobile, kde Ryan Reynolds číta, ako by znel spot od ChatGPT verzie Ryana Reynoldsa. On point.

 

image
Hootsuite and We Are Social 2022

Connecting the Dots je pravidelný oh my DOT newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na https://ohmydotagency.com/sk/connecting-the-dots/

menuLevel = 2, menuRoute = news/pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 03:49