O mesiac bude mať už 37 rokov a je na sklonku bohatej tenisovej kariéry. Ani vysoký vek nezabránil švajčiarskemu fenoménovi Rogerovi Federerovi získať najlukratívnejšieho sponzora oblečenia, akého doteraz mal. V tričku, ponožkách, šatke a bunde japonskej spoločnosti Uniqlo sa prvýkrát štýlovo ukázal verejnosti na Wimbledone. Na mieste, kde sa už osemkrát stal šampiónom a ktoré z neho spravilo tenisovú legendu. Po dvoch desaťročiach tak Federer ukončil spoluprácu s americkou firmou Nike, ktorá mu prinášala desať miliónov dolárov ročne.
Federerove zaujímavé momenty na kurtoch:
Prestup k Japoncom sa mu vyplatí – podľa televíznej stanice ESPN mu desaťročná zmluva prinesie 300 miliónov dolárov. „Bol som nadšený, že som sa dnes obliekol do značky Uniqlo. Chystalo sa to už dlhší čas,“ uviedol Federer po prvom zápas...
Zostáva vám 85% na dočítanie.