Keď austrálska influencerka Sam Toddová tento rok na jar odišla do Tokia, dala si za úlohu zohnať chlpatý prívesok Monchhichi, ktorý by mohla zavesiť na jednu za svojich značkových kabeliek.
Po niekoľkých neúspešných pokusoch sa jej to napokon podarilo v hračkárstve v štvrti Harajuku. Svoju radosť zachytila na TikToku, kde video získalo vyše 300-tisíc zhliadnutí.
Výrazný nárast v predaji
„Som veľmi rada, že ho konečne mám,“ povedala Bloombergu tridsaťročná Toddová. „Ich popularita neustále rastie, takže ich chce jednoducho každý.“ To potvrdzuje aj fakt, že obchod zaviedol obmedzené množstvo postavičiek, ktoré si jednorazovo môže človek kúpiť.
Zákazníci „mončičákom“ vdýchli nový život a značka zažíva nárast dopytu porovnateľný s ich uvedením na trh v polovici 70. rokov. Predaj týchto príšeriek s opičím telom a detskou tvárou sa podľa firmy Sekiguchi, ktorá za nimi stojí, za posledný rok viac ako zdvojnásobil, a to na 4,6 miliardy jenov.
Zahraničné tržby však rástli rýchlejšie ako tržby na domácom trhu a medzinárodní odberatelia sa na tr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.
