StoryEditor

Veľkoproducentom rastie konkurencia. Slováci hľadajú kvalitu, za syry si priplatia

23.08.2017, 00:00
Záujem o výrobky od lokálnych výrobcov rastie. Svoju úlohu zohráva aj nostalgia a zameranie sa na kvalitu.

Veľkým producentom mliečnych výrobkov na Slovensku rastie konkurencia v podobe malých regionálnych výrobcov, ktorí sa rozhodli vziať veci do vlastných rúk a zabojovať s omnoho silnejšími súpermi. Záujem o lokálne produkty tak rastie rovnako ako spotreba mliečnych produktov. Dôvodom zvyšujúceho sa odbytu je zmena spotrebiteľského správania. U zákazníkov je na prvom mieste kvalita a až potom cena. Kedysi to bolo práve naopak.

Bez konzervantov
Výhodou menších mliekarní a družstiev je najmä fakt, že vďaka nižšiemu objemu výroby a jej sústredením na lokálny trh dokážu zákazníkovi ponúknuť čerstvejšie výr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka 02 - Modified: 2024-05-07 09:44:30 - Feat.: - Title: Najpredávanejší Hyundai na Slovensku prešiel vylepšeniami. Vieme, koľko stojí 03 - Modified: 2024-05-06 09:00:00 - Feat.: - Title: Ferrari odhalilo dvojicu šialených modelov. Pod kapotou majú „zakázané“ motory 04 - Modified: 2024-05-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Vyskúšali sme praktický Ford v životnej forme: Skvelý šesťvalec a luxus ako v SUV 05 - Modified: 2024-05-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Potraviny sú drahšie na celom svete, najviac bolo zasiahnuté mäso
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
10. máj 2024 03:58