StoryEditor

Veľkoproducentom rastie konkurencia. Slováci hľadajú kvalitu, za syry si priplatia

23.08.2017, 00:00
Záujem o výrobky od lokálnych výrobcov rastie. Svoju úlohu zohráva aj nostalgia a zameranie sa na kvalitu.

Veľkým producentom mliečnych výrobkov na Slovensku rastie konkurencia v podobe malých regionálnych výrobcov, ktorí sa rozhodli vziať veci do vlastných rúk a zabojovať s omnoho silnejšími súpermi. Záujem o lokálne produkty tak rastie rovnako ako spotreba mliečnych produktov. Dôvodom zvyšujúceho sa odbytu je zmena spotrebiteľského správania. U zákazníkov je na prvom mieste kvalita a až potom cena. Kedysi to bolo práve naopak.

Bez konzervantov
Výhodou menších mliekarní a družstiev je najmä fakt, že vďaka nižšiemu objemu výroby a jej sústredením na lokálny trh dokážu zákazníkovi ponúknuť čerstvejšie výr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 15:55:40 - Feat.: - Title: Šéf Tatranskej mliekarne pre HN: vyvážame na Balkán aj do Nemecka, výrobu plánujeme rozšíriť aj o luxus 02 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 03 - Modified: 2024-11-18 10:30:00 - Feat.: - Title: Škoda prináša úplne novú verziu Enyaqu. Elektromobil cenou podlieza vlajkový Kodiaq 04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 05 - Modified: 2024-11-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Toto sú najlacnejšie autá na slovenskom trhu. Na hranicu 10-tisíc eur rovno zabudnite
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 04:46