StoryEditor

Veľkoproducentom rastie konkurencia. Slováci hľadajú kvalitu, za syry si priplatia

23.08.2017, 00:00
Záujem o výrobky od lokálnych výrobcov rastie. Svoju úlohu zohráva aj nostalgia a zameranie sa na kvalitu.

Veľkým producentom mliečnych výrobkov na Slovensku rastie konkurencia v podobe malých regionálnych výrobcov, ktorí sa rozhodli vziať veci do vlastných rúk a zabojovať s omnoho silnejšími súpermi. Záujem o lokálne produkty tak rastie rovnako ako spotreba mliečnych produktov. Dôvodom zvyšujúceho sa odbytu je zmena spotrebiteľského správania. U zákazníkov je na prvom mieste kvalita a až potom cena. Kedysi to bolo práve naopak.

Bez konzervantov
Výhodou menších mliekarní a družstiev je najmä fakt, že vďaka nižšiemu objemu výroby a jej sústredením na lokálny trh dokážu zákazníkovi ponúknuť čerstvejšie výr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Český bestseller stláča nedostatky na minimum. Zaujme rodiny i firemných klientov 02 - Modified: 2024-12-20 11:44:06 - Feat.: - Title: Nezneužijeme pokles DPH, sľubuje poľnohospodárska a potravinárska komora po rokovaní s Ficom 03 - Modified: 2024-12-17 10:05:00 - Feat.: - Title: Posledná nádej pre Európu: Automobily bez dodatočného príplatku za elektrický pohon 04 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá 05 - Modified: 2024-12-16 13:19:15 - Feat.: - Title: Chceli ste ušetriť na diaľničnej známke? Zabudnite, NDS zavádza dvojsečnú novinku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 15:43