StoryEditor

Firmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov

26.10.2017, 00:00
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.

Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.

Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 14:46:26 - Feat.: - Title: Posledný významný týždeň výsledkov: drahá káva už investorom nevonia, prekvapil Starbucks 02 - Modified: 2024-05-02 10:05:45 - Feat.: - Title: Okruh zamestnaní, pre ktoré možno udeliť vízum cudzincom, sa rozšíri, rozhodla vláda 03 - Modified: 2024-05-01 10:30:00 - Feat.: - Title: Manželia celé dni pátrali po svojej stratenej mačke. Neskôr zistili, že ju omylom zabalili do krabice poslali do Amazonu 04 - Modified: 2024-04-30 06:25:42 - Feat.: - Title: Skupine Volkswagen klesol prevádzkový zisk aj predaj áut 05 - Modified: 2024-04-29 14:06:08 - Feat.: - Title: Prijímačky štartujú: Na elitné stredné školy sa nedostane až 85 percent žiakov, ktorí sa hlásia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 08:42