automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 14:05:39 - Feat.: - Title: Odbory vo Volkswagene vyzvali vedenie automobilky na ústretový krok, pohrozili štrajkami
02 - Modified: 2024-11-20 14:54:41 - Feat.: - Title: Volkswagen bude musieť zatvárať v každom scenári. Zamestnanci velia do obrovského boja
03 - Modified: 2024-11-18 16:53:33 - Feat.: - Title: Veľká REPORTÁŽ zo Strednej Ázie: Trištrvrte milióna novorodencov ročne. Uzbekovia chcú využiť populačný boom
04 - Modified: 2024-11-14 13:05:00 - Feat.: - Title: Záchranné lano VW za miliardy
05 - Modified: 2024-11-14 13:00:00 - Feat.: - Title: Amazon Haul chce konkurovať čínskym obchodom Temu a Aliexpress. Takto bude fungovať