StoryEditor

Firmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov

26.10.2017, 00:00
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.

Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.

Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-11 22:00:00 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Nad európskym automobilovým priemyslom sa zmráka 02 - Modified: 2024-06-11 18:00:00 - Feat.: - Title: Koniec Fordu v Európe? Jeho šéf sa vracia do Volkswagenu. Americká automobilka je v ťažkej situácii 03 - Modified: 2024-06-04 14:34:41 - Feat.: - Title: Na východe si firmy stále môžu vyberať, v Bratislave sa ľudia minuli. Ani podporné opatrenia štátu nezaberajú 04 - Modified: 2024-06-04 08:34:03 - Feat.: - Title: Ak meniť prácu, tak teraz. Podmienky na trhu práce sú najlepšie od vstupu do eurozóny 05 - Modified: 2024-06-04 08:33:27 - Feat.: - Title: Nezamestnanosť u nás láme rekordy. Väčšina zostávajúca na úradoch je podľa zamestnávateľov ťažko využiteľná
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. jún 2024 10:29