StoryEditor

Firmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov

26.10.2017, 00:00
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.

Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.

Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-02 16:01:54 - Feat.: - Title: Amazon reaguje na tlak od Sheinu a Temu. V Európe pristupuje k jedným z najväčších škrtov poplatkov v histórii 02 - Modified: 2025-12-01 12:42:51 - Feat.: - Title: Tomáš ukázal výsledky svojho projektu. Z desaťtisícov ľudí sa v prvých mesiacoch zamestnali stovky 03 - Modified: 2025-11-28 08:37:47 - Feat.: - Title: Zdravotná sestra z Ukrajiny pracuje v slovenskej nemocnici: Ak to takto pôjde ďalej, budem musieť odísť 04 - Modified: 2025-11-28 08:37:03 - Feat.: - Title: Realita automotive sektoru u nás: rekordné zisky nezakryjú problémy, prídu turbulentné časy 05 - Modified: 2025-11-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Príbeh luxusného Porsche na Slovensku: značka najskôr Bratislavu zatajovala, dnes sa výrobou na Slovensku pýši
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 20:51