automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Je lúka u našich susedov zelenšia? Pokles investícií uznal aj Fico, Slovensko podľa neho potrebuje rásť
02 - Modified: 2025-12-23 05:45:10 - Feat.: - Title: Slovensko čaká budúci rok slabý rast ekonomiky, hlási Kažimír. Protivietor má dve kľúčové príčiny
03 - Modified: 2025-12-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Smrdí Slovákom niektorá práca? Najžiadanejšie povolania roka 2025 sa bijú s realitou
04 - Modified: 2025-12-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Úpadok v Nemecku: Najbohatšie mestá Európy majú veľké problémy a musia škrtať rozpočty
05 - Modified: 2025-12-17 15:05:17 - Feat.: - Title: Von der Leyenovej kategorické nie vystriedal ústup. Spaľováky zostanú aj po roku 2035 a v hre sú ďalšie zmeny