automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovensko opakovane prepisovalo rekordy. Ktorým ľuďom firmy pridali najviac? Po vrecku sa buchol aj štát
02 - Modified: 2024-12-20 18:31:24 - Feat.: - Title: Vedenie Volkswagenu a odborári dospeli k dohode, nebudú zatvárať žiadne továrne v Nemecku
03 - Modified: 2024-12-20 14:43:53 - Feat.: - Title: Odbory a vedenie Volkswagenu sa dohodli na úspore štyroch miliárd eur, píše nemecký ekonomický denník
04 - Modified: 2024-12-19 19:55:42 - Feat.: - Title: Mzdové rokovania v nemeckom Volkswagene opäť pokračujú do neskorého večera, hrozí krach
05 - Modified: 2024-12-18 14:08:03 - Feat.: - Title: Rokovania šéfov Volkswagenu a odborárov pokračujú, dohoda nie je na obzore