Tunel VišňovéPavol Funtál
Predlžovanie lehôt, problémy s geológiou aj hromadný odchod zamestnancov. Prekliaty úsek máta rezort dopravy už desaťročia. Sága stavby najväčšieho tunela na Slovensku pri Žiline sa začala ešte v roku 1998, keď poklepal jej základný kameň minister Mečiarovej vlády Ján Jasovský. Stavbu však „sabotovali“ geologické komplikácie, ktoré vtedajší staviteľ Doprastav nepredvídal.
Ďalšie pokusy
Druhý kameň poklepal o 12 rokov neskô...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-26 07:19:37 - Feat.: - Title: Ceny stavebných prác boli medziročne vyššie o viac než päť percent, tempo rastu stúpa
02 - Modified: 2024-04-17 11:08:30 - Feat.: - Title: Ste developer a bojíte sa krádeží na vašej stavbe? Takéto máte možnosti
03 - Modified: 2024-04-11 09:57:01 - Feat.: - Title: Slovenské stavebníctvo bude v tomto roku zápasiť s nižším dopytom, tvrdia analytici
04 - Modified: 2024-04-11 07:35:56 - Feat.: - Title: Stavebná produkcia vo februári mierne poklesla, pozitívny vplyv na celkový výsledok mali práce v zahraničí
05 - Modified: 2024-03-12 14:54:57 - Feat.: - Title: Prečo slovenské stavebníctvo chradne, aj keď proletári všetkých kelní spoja svoje sily