Tunel VišňovéPavol Funtál
Predlžovanie lehôt, problémy s geológiou aj hromadný odchod zamestnancov. Prekliaty úsek máta rezort dopravy už desaťročia. Sága stavby najväčšieho tunela na Slovensku pri Žiline sa začala ešte v roku 1998, keď poklepal jej základný kameň minister Mečiarovej vlády Ján Jasovský. Stavbu však „sabotovali“ geologické komplikácie, ktoré vtedajší staviteľ Doprastav nepredvídal.
Ďalšie pokusy
Druhý kameň poklepal o 12 rokov neskô...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-24 14:15:08 - Feat.: - Title: Aké novinky čakajú stavebníkov? Odpovedajú odborníci
02 - Modified: 2024-09-23 09:18:08 - Feat.: - Title: Konsolidačné opatrenia môžu viesť k stagnácii stavebníctva, varuje zväz stavebníkov
03 - Modified: 2024-09-18 11:51:27 - Feat.: - Title: Rezort dopravy splnil míľnik plánu obnovy, bol ním nový vlakový grafikon
04 - Modified: 2024-09-12 07:55:43 - Feat.: - Title: Tržby v priemysle začali v júli stúpať, v poklese zostali len v stavebníctve
05 - Modified: 2024-09-05 06:49:16 - Feat.: - Title: Dokončených bytov aj naďalej ubúda. V štatistike sa odzrkadľuje najmä zlá legislatíva, hovorí pre HN analytik