Tieňový minister Ján Marosz a expert na dopravu Jiří KubáčekHNtelevízia
StoryEditorStále snívame s hlavou v oblakoch. Nevieme udržať ani tie železnice, ktoré už máme
Železničná doprava, a to hlavne v okolí veľkých miest, má skutočne veľkú perspektívu, povedal pre HN bývalý sekčný riaditeľ ministerstva dopravy Jiří Kubáček.
Je podľa vás tento projekt na zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu trate v takejto forme potrebný?
Na úseku medzi Dunajskou Stredou a Bratislavou je to vážne, lebo tam je frekvencia cestujúcich skutočne vysoká. Ani to nie je tak o elektrifikácii, ako o zdvojkoľajnení. Priepustnosť trate by mala byť vhodná na želaný polhodinový alebo aj pätnásťminútový takt.
Ako je to s menej frekventovaným úsekom od Dunajskej Stredy po Komárno?
Nie som si úpln...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-24 13:20:50 - Feat.: - Title: Chcete zažiť niečo nové? Blízko Portlandu si zalyžujete na spiacej sopke, odkazuje Slovákom Rakúšanka v USA
02 - Modified: 2024-05-23 22:02:42 - Feat.: - Title: Spojenie so štvrťou Penty sa odkladá na neurčito. Pri nových zastávkach sa rysuje konflikt Valla so štátom
03 - Modified: 2024-05-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Bábätko nesmie spať na bruchu, ani s rodičmi. A perina či hračky do postieľky nepatria, tvrdí lekárka
04 - Modified: 2024-05-23 14:30:00 - Feat.: - Title: Trenčín ako európska kultúrna metropola? Odporúčam zapojiť celý región, tvrdí pre HN Mihály Müller z Veszprému
05 - Modified: 2024-05-23 05:30:00 - Feat.: - Title: Spoveď bývalého člena Svedkov Jehovových: Sú jednoznačnou hrozbou a nebezpečnejší než kedykoľvek predtým