Tieňový minister Ján Marosz a expert na dopravu Jiří KubáčekHNtelevízia
StoryEditorStále snívame s hlavou v oblakoch. Nevieme udržať ani tie železnice, ktoré už máme
Železničná doprava, a to hlavne v okolí veľkých miest, má skutočne veľkú perspektívu, povedal pre HN bývalý sekčný riaditeľ ministerstva dopravy Jiří Kubáček.
Je podľa vás tento projekt na zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu trate v takejto forme potrebný?
Na úseku medzi Dunajskou Stredou a Bratislavou je to vážne, lebo tam je frekvencia cestujúcich skutočne vysoká. Ani to nie je tak o elektrifikácii, ako o zdvojkoľajnení. Priepustnosť trate by mala byť vhodná na želaný polhodinový alebo aj pätnásťminútový takt.
Ako je to s menej frekventovaným úsekom od Dunajskej Stredy po Komárno?
Nie som si úpln...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 13:42:47 - Feat.: - Title: Čokolatier pre HN: Pestovatelia kakaa by mali mať rovnaké postavenie ako máme my
02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
04 - Modified: 2024-05-06 08:59:39 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik o silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom?
05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur