Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9 percenta....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-30 11:35:03 - Feat.: - Title: Niektoré sladené nápoje dostanú výnimku
02 - Modified: 2024-05-22 11:25:08 - Feat.: - Title: Od nového roka budú nealko nápoje s pridaným cukrom podliehať novej dani, schválila vláda
03 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy
04 - Modified: 2024-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy
05 - Modified: 2024-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy