StoryEditor

Sláva sýtených nápojov vyšumela

31.03.2016, 00:00

Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-07-02 08:32:16 - Feat.: - Title: Prázdne miesto po Cole a Pepsi zapĺňa Černogolovka, dodáva aj do amerických fastfoodov 02 - Modified: 2022-05-30 10:00:28 - Feat.: - Title: Slovenskí potravinári zvládajú náročné časy aj vďaka veľkým firmám. Jeden z reťazcov im vlani vyplatil 450 miliónov eur 03 - Modified: 2022-05-26 11:54:52 - Feat.: - Title: Blokádu ukrajinských prístavov spôsobili západné sankcie, tvrdí Kremeľ 04 - Modified: 2022-05-26 06:49:06 - Feat.: - Title: Agropotravinári bojujú už 30 rokov 05 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. august 2022 14:37