StoryEditor

Miniobchvat Prešova prišiel s dvojročným oneskorením

14.07.2017, 00:00
Analytici tvrdia, že otvorený úsek situáciu nevyrieši, fungovať bude až s vybudovaním D1 a R4.

Som veľmi rád, že dnes môžeme spoločne povedať, že sme na konci tejto dlhej cesty – poznamenal včera štátny tajomník ministerstva dopravy Viktor Stromček. Strihal totiž pásku na malom obchvate Prešova, ktorý meškal dva roky. To vyústilo v posledných mesiacoch do protestov Prešovčanov za výstavbu diaľnic v regióne. HN vám prinášajú odpovede na najdôležitejšie otázky.

1. Prečo prieťah meškal?
Malý štvorkilometrový obchvat sa začal stavať v roku 2012. Hotový mal byť už v lete 2015. Staviteľ – firma Hant – svojho času zdôvodňoval meškanie neskorým odovzdaním staveniska zo strany Slovenskej správy ciest aj tým, že firme cestári neboli nápomocní. Malo ísť o pokyn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 05 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. máj 2024 03:44