StoryEditor

Miniobchvat Prešova prišiel s dvojročným oneskorením

14.07.2017, 00:00
Analytici tvrdia, že otvorený úsek situáciu nevyrieši, fungovať bude až s vybudovaním D1 a R4.

Som veľmi rád, že dnes môžeme spoločne povedať, že sme na konci tejto dlhej cesty – poznamenal včera štátny tajomník ministerstva dopravy Viktor Stromček. Strihal totiž pásku na malom obchvate Prešova, ktorý meškal dva roky. To vyústilo v posledných mesiacoch do protestov Prešovčanov za výstavbu diaľnic v regióne. HN vám prinášajú odpovede na najdôležitejšie otázky.

1. Prečo prieťah meškal?
Malý štvorkilometrový obchvat sa začal stavať v roku 2012. Hotový mal byť už v lete 2015. Staviteľ – firma Hant – svojho času zdôvodňoval meškanie neskorým odovzdaním staveniska zo strany Slovenskej správy ciest aj tým, že firme cestári neboli nápomocní. Malo ísť o pokyn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-14 08:00:13 - Feat.: - Title: Tržby v auguste klesli, rástli vo vybraných službách a informačných činnostiach 02 - Modified: 2024-10-13 11:36:06 - Feat.: - Title: Železnice verzus diaľnice. Komu štát na budúci rok pošle viac peňazí a ktoré projekty dostanú prioritu? 03 - Modified: 2024-09-22 19:38:13 - Feat.: - Title: Rýchlostná cesta R1 je v Banskej Bystrici plne prejazdná v oboch smeroch 04 - Modified: 2024-09-21 12:47:43 - Feat.: - Title: Svetová banka poskytla rekordnú sumu na ekologické projekty, spomína aj verejnú dopravu 05 - Modified: 2024-09-21 10:21:03 - Feat.: - Title: Lufthansa uvažuje o zrušení spojenia medzi Frankfurtom a Pekingom
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. október 2024 18:22