StoryEditor

Obrovská zmena. Facebook skryl naše médiá a firmy

20.10.2017, 00:00
Používatelia sociálnej siete príspevky spoločností v novinkách neuvidia, pokiaľ nezaplatia.

Časy, keď sa na Facebooku dalo komunikovať bez použitia platenej reklamy, sú už dávno preč. Jej dosah totiž každý rok klesá. To znamená, že príspevky sa zobrazia len malému počtu fanúšikov. „V minulosti bol organický dosah používateľov aj 20 percent. Postupom času však výrazne klesal a v posledných troch rokoch sa pohybuje na úrovni dvoch až troch percent,“ uvádza špecialista na online marketing spoločnosti Viamedia Peter Učník. Ak teda mala stránka na Facebooku dvetisíc fanúšikov, uvidelo jej príspevok zhruba 40 z nich. Ak chcela osloviť viac ľudí, musela platiť.

Teraz však populárna sociálna sieť urobila rázny krok a to, čoho sa marketéri a vydávatelia na Slovensku obávali, sa stalo skutočnosťou. Facebook totiž premiestnil väčšinu príspevkov firemných profilov a st...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-01 08:05:40 - Feat.: - Title: Tržby firiem vlani rástli, ale zisk sa prepadol o vyše desatinu 02 - Modified: 2024-04-29 11:30:00 - Feat.: - Title: Progresívci navrhujú po spontánnom potrate voľno. Slováci sa vyfarbili: Aj ja chcem voľno, keď mi zhoria rezne, píšu na Instagrame 03 - Modified: 2024-04-29 09:30:00 - Feat.: - Title: Ženy na tréningoch ponižuje a sexisticky napáda, napriek tomu má milión sledovateľov. Čo si myslí o metódach kouča Tomáša trénerka? 04 - Modified: 2024-04-26 10:15:55 - Feat.: - Title: Sociálna poisťovňa oznámi poskytnutie úľavy z odvodov firmám do konca apríla 05 - Modified: 2024-05-01 10:00:00 - Feat.: - Title: Medička v Rakúsku: Pri prvej pitve nervového systému nám trvalo hodinu prepíliť lebku, na Slovensko sa určite nevrátim, hovorí Karolína
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. máj 2024 10:38