StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-01 12:38:21 - Feat.: - Title: Fico na otázku HN: Druhý pilier neotvoríme, hovoríme niečo iné. Dáme na použitie miliárd konkrétnu ponuku 02 - Modified: 2024-05-01 22:01:27 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Agrodivízia známeho finančníka hlási miliónovú investíciu do centového biznisu 03 - Modified: 2024-04-25 12:29:07 - Feat.: - Title: Investovať či neinvestovať do zlata? To je otázka 04 - Modified: 2024-05-01 14:09:33 - Feat.: - Title: Na Brusel hľadíme často cez prsty, sme však čistým prijímateľom miliárd eur zo Západu 05 - Modified: 2024-04-23 09:40:17 - Feat.: - Title: Čína investuje v Maďarsku: Miliardové projekty vytvoria 25-tisíc pracovných miest, hlási Szijjártó
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. máj 2024 14:34