StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 22:00:00 - Feat.: - Title: Predčasné platenie kryptom 02 - Modified: 2024-09-17 09:03:10 - Feat.: - Title: Slovensko je zaujímavá krajina. Stačí desať hodín cesty a máte dostupných 350 miliónov zákazníkov (rozhovor) 03 - Modified: 2024-09-09 09:49:58 - Feat.: - Title: Slovensko rozdelí 260 miliónov eur na obnovu pamiatok. Máme investičný dlh, tvrdí Raši 04 - Modified: 2024-09-06 09:48:25 - Feat.: - Title: Britská ekonomika volá po záchrane. Investície by mohli pochádzať z dlhodobého kapitálu krajiny 05 - Modified: 2024-09-05 13:30:00 - Feat.: - Title: V jadrovej energetike je Slovensko veľmocou. Chceme sa od vás učiť, ako stavať atómové elektrárne (ROZHOVOR)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. september 2024 19:44