StoryEditorNápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.
Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.
Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-23 23:00:00 - Feat.: - Title: Trhovými víťazmi roka sú umelá inteligencia, bitcoin či kakao. Nie všetko však prinieslo rozprávkové zisky
02 - Modified: 2024-12-22 18:30:00 - Feat.: - Title: Kaliňák zacielil na naše nebo. Miliardový kolotoč armádnych nákupov sa ďalej točí, len sa roztiahne v čase
03 - Modified: 2024-12-21 10:35:00 - Feat.: - Title: Holanďania chcú investovať na východnom Slovensku. Majú tu obrovské firmy, hovorí veľvyslankyňa Sancisi
04 - Modified: 2024-12-20 09:52:03 - Feat.: - Title: Miliardová transakcia zabezpečila O2 druhý turbomotor (rozhovor)
05 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Oceliari pochybujú o sile Európy, aj pri miliardách z Bruselu otáľajú s investíciami. Dolieha to na Slovensko