StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 18:29:36 - Feat.: - Title: Blanár našiel nového konzula v Európe a teraz mieri do Južnej Ameriky. Diplomatické úsilie ničí transakčná daň 02 - Modified: 2024-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Slováci zamávali „termiňákom“ a zvolili výnosnejší postup. Hitom sú podielové fondy, mnohí však stále otáľajú 03 - Modified: 2024-11-16 12:58:10 - Feat.: - Title: Investičné transakcie v realitách na Slovensku dosiahli 201 miliónov eur 04 - Modified: 2024-11-15 19:07:00 - Feat.: - Title: Nórske investície do ropy a plynu dosiahnu v tomto roku rekordnú úroveň 05 - Modified: 2024-11-15 16:37:50 - Feat.: - Title: Putin k nám posiela hnojivá v obrovskom množstve, európski výrobcovia sa topia v problémoch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. november 2024 14:43