Šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess oznámil vrcholovému manažmentu plán na zníženie výdavkov.TASR
StoryEditor

Volkswagen škrtne investície. Ako dopadne bratislavský závod?

09.06.2020, 00:00
Avizované úspory by sa mali z veľkej miery bratislavskej výrobe vyhnúť, zároveň by jej vďaka rastúcej efektivite mohli prihrať nový model.

Automobilky sa dali na koronadiétu. Snažia sa šetriť všade, kde sa dá. Výnimkou nie je ani najväčší výrobca vozidiel na svete, nemecký koncern Volkswagen. „Musíme výrazne znížiť výdavky na výskum a vývoj, investície a fixné náklady v porovnaní s predchádzajúcim stavom plánovania,“ oznámil podľa nemeckého Automobilwoche výkonný riaditeľ koncernu Herbert Diess vo svojom príhovore vrcholovým manažérom skupiny.


Dôvodom má byť pokles likvidity spôsobenej ochromeným dopytom po nových vozidlách. Podľa Diessa to bude viesť k tomu, že nie všetky z...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-23 16:21:15 - Feat.: - Title: Čína chce mať čipy pod kontrolou. Automobilky majú používať tie z domácej výroby 02 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Soul má pre Žilinu v zálohe žolíka. Konkurovať má aj lacným autám z Trnavy 03 - Modified: 2024-05-10 11:20:03 - Feat.: - Title: Prepad, ktorý vyráža dych: Prečo slovenský priemysel skočil na brzdu? 04 - Modified: 2024-05-09 08:31:33 - Feat.: - Title: Slabý úvod roka pre motor ekonomiky. Zahraničný obchod sa prepadol najhlbšie za takmer štyri roky 05 - Modified: 2024-05-03 13:14:57 - Feat.: - Title: Čínske automobilky podľa Bruselu neposkytli dostatok údajov na preverenie dotácií, môžu čeliť clu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. máj 2024 07:13