Šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess oznámil vrcholovému manažmentu plán na zníženie výdavkov.TASR
StoryEditor

Volkswagen škrtne investície. Ako dopadne bratislavský závod?

09.06.2020, 00:00
Avizované úspory by sa mali z veľkej miery bratislavskej výrobe vyhnúť, zároveň by jej vďaka rastúcej efektivite mohli prihrať nový model.

Automobilky sa dali na koronadiétu. Snažia sa šetriť všade, kde sa dá. Výnimkou nie je ani najväčší výrobca vozidiel na svete, nemecký koncern Volkswagen. „Musíme výrazne znížiť výdavky na výskum a vývoj, investície a fixné náklady v porovnaní s predchádzajúcim stavom plánovania,“ oznámil podľa nemeckého Automobilwoche výkonný riaditeľ koncernu Herbert Diess vo svojom príhovore vrcholovým manažérom skupiny.


Dôvodom má byť pokles likvidity spôsobenej ochromeným dopytom po nových vozidlách. Podľa Diessa to bude viesť k tomu, že nie všetky z...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA 02 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil 03 - Modified: 2024-11-03 14:16:01 - Feat.: - Title: Česko a Taliansko vyzvú Úniu na odklad pokút za slabý predaj elektromobilov 04 - Modified: 2024-11-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Po rokoch štrukturálnych problémov je redukcia nákladov nevyhnutná, hovorí šéf Volkswagenu 05 - Modified: 2024-10-31 10:57:57 - Feat.: - Title: Ford znovuzrodil svoj ikonický model Capri. Ako jazdí s technikou od Volkswagenu?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 08:57