Šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess oznámil vrcholovému manažmentu plán na zníženie výdavkov.TASR
StoryEditor

Volkswagen škrtne investície. Ako dopadne bratislavský závod?

09.06.2020, 00:00
Avizované úspory by sa mali z veľkej miery bratislavskej výrobe vyhnúť, zároveň by jej vďaka rastúcej efektivite mohli prihrať nový model.

Automobilky sa dali na koronadiétu. Snažia sa šetriť všade, kde sa dá. Výnimkou nie je ani najväčší výrobca vozidiel na svete, nemecký koncern Volkswagen. „Musíme výrazne znížiť výdavky na výskum a vývoj, investície a fixné náklady v porovnaní s predchádzajúcim stavom plánovania,“ oznámil podľa nemeckého Automobilwoche výkonný riaditeľ koncernu Herbert Diess vo svojom príhovore vrcholovým manažérom skupiny.


Dôvodom má byť pokles likvidity spôsobenej ochromeným dopytom po nových vozidlách. Podľa Diessa to bude viesť k tomu, že nie všetky z...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-22 17:42:29 - Feat.: - Title: Nemecký Volkswagen očakáva väčšiu konkurenciu na čínskom trhu 02 - Modified: 2025-04-20 22:00:00 - Feat.: - Title: EÚ chce zakázať karbónové komponenty v automobiloch. Výrobcovia už bijú na poplach 03 - Modified: 2025-04-18 18:44:05 - Feat.: - Title: Volkswagen by podľa svojho šéfa mohol vyrábať autá značky Audi v USA 04 - Modified: 2025-04-17 11:59:19 - Feat.: - Title: Bratislavský Volkswagen bol v hre o jeden z top modelov, vyrábať ho nakoniec budú v inej krajine 05 - Modified: 2025-04-14 13:19:20 - Feat.: - Title: Namiesto zlatých časov vyššie ceny a pomalší rast. Trumpovu politiku pocítia Američania i Slováci
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2025 14:18