Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 17:50:27 - Feat.: - Title: Ceny ropy klesli takmer o dolár, Brent sa pohybuje nad 88,60 dolára za barel
02 - Modified: 2024-04-29 14:03:53 - Feat.: - Title: Pozitívna nálada Slovákov sa zlepšila, dobré správy prichádzajú aj z Nemecka či zo zvyšku eurozóny
03 - Modified: 2024-04-24 12:28:15 - Feat.: - Title: Nemecká vláda očakáva v najbližších rokoch ďalší pokles zadlženosti
04 - Modified: 2024-04-24 12:17:40 - Feat.: - Title: Výsledky Boeingu v prvom kvartáli prekonali očakávania trhu
05 - Modified: 2024-04-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Starnutie nás zasiahne najviac v Únii, máme najväčšie náklady z celého bloku