Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-24 12:28:15 - Feat.: - Title: Nemecká vláda očakáva v najbližších rokoch ďalší pokles zadlženosti
02 - Modified: 2024-04-24 12:17:40 - Feat.: - Title: Výsledky Boeingu v prvom kvartáli prekonali očakávania trhu
03 - Modified: 2024-04-24 09:21:16 - Feat.: - Title: Nálada v nemeckej ekonomike sa v apríli zlepšila
04 - Modified: 2024-04-24 06:38:31 - Feat.: - Title: Ceny ropy dnes ráno vzrástli
05 - Modified: 2024-04-23 14:57:47 - Feat.: - Title: SaS predložila ústavný návrh zákona na ochranu druhého piliera. Koalícia z ľudí urobí žobrákov, vraví Gröhling