Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Bude nakoniec všetko úplne inak? Ropa môže dostať druhú šancu, gigantom vyčítajú sabotáž
02 - Modified: 2024-11-20 21:12:00 - Feat.: - Title: Minister Blanár v Lichtenštajnsku rokoval o ekonomickej spolupráci, témou bola aj Ukrajina
03 - Modified: 2024-11-20 07:56:00 - Feat.: - Title: Čína dúfa, že Nemecko by jej mohlo pomôcť vyriešiť clá na jej elektromobily v Európskej únii
04 - Modified: 2024-11-20 07:26:19 - Feat.: - Title: Ceny ropy sa takmer nemenia, Brent sa drží na úrovni 73 dolárov za barel
05 - Modified: 2024-11-19 12:52:06 - Feat.: - Title: Podnikanie je hlavný rozdielový faktor ekonomických systémov pred a po roku 1989