Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 22:48:25 - Feat.: - Title: Slovensko potrebuje nadstranícky konsenzus
02 - Modified: 2025-12-09 18:15:00 - Feat.: - Title: Najväčší prepad v tomto roku. Vývoz automobiliek zaostal za vlaňajškom, Trumpove clá dopĺňajú aj iné brzdy
03 - Modified: 2025-12-09 12:20:44 - Feat.: - Title: Čo je tá voda, čo Slovensko zatiaľ drží nad vodou
04 - Modified: 2025-12-09 09:01:39 - Feat.: - Title: Náš biznis so zahraničím vykázal najlepšie výsledky od júna minulého roka. Vývoz po roku presiahol 10 miliárd
05 - Modified: 2025-12-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Nitriansky Jaguar po masívnom útoku: Straty chce dohnať pracovnými sobotami, no v hre je aj iný scenár