Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 19:07:44 - Feat.: - Title: Investícia spoločnosti Gotion bude jedným z prelomových momentov nášho vzťahu s Činou, tvrdí Fico
02 - Modified: 2024-11-04 17:12:44 - Feat.: - Title: Hotelová sieť Marriott zaznamenala pokles zisku o viac než pätinu
03 - Modified: 2024-11-04 14:04:33 - Feat.: - Title: Prečo veštec z Omahy nahromadil takú veľkú horu dolárov
04 - Modified: 2024-11-04 09:34:40 - Feat.: - Title: Ceny energií na burzách v minulom týždni výrazne klesli, oproti začiatku októbra sú však stále vysoko
05 - Modified: 2024-11-04 05:14:00 - Feat.: - Title: Regulované nájomné 2025: ako sa bude rátať po novom a čo treba vedieť o novej vyhláške od Ráža?