Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 16:30:00 - Feat.: - Title: Koruna a hotovosť do ústavy!
02 - Modified: 2025-12-02 08:06:21 - Feat.: - Title: Reformy sa musia začať v Bratislave
03 - Modified: 2025-11-26 23:00:00 - Feat.: - Title: Oszkár Világi: Bolesť bude deň čo deň väčšia
04 - Modified: 2025-11-25 09:03:56 - Feat.: - Title: Najväčšia európska ekonomika sa zastavila. Export dusia americké clá, spotreba domácností klesla
05 - Modified: 2025-11-24 16:36:07 - Feat.: - Title: Lagardová v Bratislave o umelej inteligencii: Šancu stať sa lídrami sme zmeškali, no stále môžeme byť silní