StoryEditor

Dopyt po luxusnom tovare rastie vďaka kupcom z Ázie

26.10.2020, 23:00

Prvýkrát od vypuknutia pandémie rastú francúzskej značke Hermes tržby. Na pozitívnom výsledku sa však podieľajú predovšetkým zákazníci v Ázii, v Európe sa zatiaľ návrat do čiernych čísel nekoná. Aj napriek tomu to podľa analytikov vyzerá, že sa dopyt po luxusnom tovare pomaly uzdravuje. Vo štvrťročných výsledkoch tržieb vidí nádej aj skupina LVMH.


Nadšencov do drahých značiek znovu chytila chuť míňať a priemysel s luxusným tovarom je späť v pln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-02 10:30:00 - Feat.: - Title: Obličkový kameň Williama Shatnera, Zub Johna Lennona či necht Lady Gaga. Neuveríš, za čo všetko sú fanúšikovia ochotní zaplatiť 02 - Modified: 2024-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: O úlohe zamestnávateľov v súčasnej situácii 03 - Modified: 2024-05-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Spolumajiteľ Pixel Federation odišiel na sabatikal: Nie som fanúšik work-life balance, občas treba zatnúť zuby a zamakať 04 - Modified: 2024-05-23 06:00:00 - Feat.: - Title: IKEA, Spotify, Nokia či LEGO. Pozreli sme sa, ako vznikli legendárne názvy slávnych spoločností 05 - Modified: 2024-05-22 13:00:00 - Feat.: - Title: FOTO Párkom odzvonilo. Český podnikateľ leje do rožkov sviečkovú a dobýva benzínky po celej krajine
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. jún 2024 16:50