StoryEditor

Dopyt po luxusnom tovare rastie vďaka kupcom z Ázie

26.10.2020, 23:00

Prvýkrát od vypuknutia pandémie rastú francúzskej značke Hermes tržby. Na pozitívnom výsledku sa však podieľajú predovšetkým zákazníci v Ázii, v Európe sa zatiaľ návrat do čiernych čísel nekoná. Aj napriek tomu to podľa analytikov vyzerá, že sa dopyt po luxusnom tovare pomaly uzdravuje. Vo štvrťročných výsledkoch tržieb vidí nádej aj skupina LVMH.


Nadšencov do drahých značiek znovu chytila chuť míňať a priemysel s luxusným tovarom je späť v pln...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín 02 - Modified: 2025-11-21 05:00:00 - Feat.: - Title: Keď podniká rodina: Ako má spoločný život a práca vplyv na fungovanie rodiny? TU sú príbehy zo života 03 - Modified: 2025-11-10 07:54:31 - Feat.: - Title: Superbiznis s magnetkami. V jednom čínskom meste ich vyrábajú pre celý svet, na trh dodajú milión kusov za deň 04 - Modified: 2025-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Privátna 5G sieť má potenciál zmeniť priemysel. Na TUKE ukázali jej schopnosti a výhody 05 - Modified: 2025-10-26 11:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO Za dverami legálneho bordelu. Ako vyzerá život po záverečnej prezradila Catherine, ktorá jeden z nich riadi
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 10:09