Katalánsky veľkoklub FC Barcelona bol dlhé roky jediným, ktorý odmietal logo na dresoch a z toho plynúce sponzorské príjmy. Túto tradíciu udržal až do roku 2011, keď prijal ponuku spoločnosti Qatar Sport Investment. Pri získavaní ďalších partnerov v snahe zvyšovať existujúce tržby môže už čoskoro padnúť aj ďalšia dlhoročná tradícia spojená s históriou Barcelony. Podľa magazínu Sport Business dalo vedenie klubu do predaja názov najväčšieho európskeho futbalového štadióna Nou Camp. Za jeho komerčné využitie si manažment pýta minimálne 30 miliónov eur ročne na obdobie dlhšie ako dve desaťročia. „Neviem si predstaviť, že by sa štadión volal inak ako Nou Camp. Je to súčasť bohatej a úspešnej histórie klubu,“ povedal pre HN Jozef Korbel, športový a mediálny manažér, ktorý je už ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.