StoryEditor

Barcelona predáva názov štadióna

20.09.2017, 22:29
Autor:
(vtr)(vtr)
Slávny Nou Camp môže čoskoro nahradiť meno niektorej zo svetových firiem. Ročne za to zaplatí vyše 30 miliónov eur.

Katalánsky veľkoklub FC Barcelona bol dlhé roky jediným, ktorý odmietal logo na dresoch a z toho plynúce sponzorské príjmy. Túto tradíciu udržal až do roku 2011, keď prijal ponuku spoločnosti Qatar Sport Investment. Pri získavaní ďalších partnerov v snahe zvyšovať existujúce tržby môže už čoskoro padnúť aj ďalšia dlhoročná tradícia spojená s históriou Barcelony. Podľa magazínu Sport Business dalo vedenie klubu do predaja názov najväčšieho európskeho futbalového štadióna Nou Camp. Za jeho komerčné využitie si manažment pýta minimálne 30 miliónov eur ročne na obdobie dlhšie ako dve desaťročia. „Neviem si predstaviť, že by sa štadión volal inak ako Nou Camp. Je to súčasť bohatej a úspešnej histórie klubu,“ povedal pre HN Jozef Korbel, športový a mediálny manažér, ktorý je už ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 21:32:21 - Feat.: - Title: Športové hnutie si chváli nové ministerstvo. Keketi hľadá možnosti na podporu aj z Tiposu 02 - Modified: 2024-04-21 21:16:35 - Feat.: - Title: Real Madrid 03 - Modified: 2024-04-23 13:46:35 - Feat.: - Title: FNC 6 priniesol výhru Fikiho Sulíka aj bizarný ženský súboj. Tlkanec ustál nemožné, Flexking zostáva neporazený 04 - Modified: 2024-04-18 19:39:05 - Feat.: - Title: Barcelonu trápi sucho, sprevádzkujú tam druhú odsoľovaciu stanicu 05 - Modified: 2024-04-17 07:13:12 - Feat.: - Title: Slafkovský získal v NHL bonus za 20 gólov, je voľný pre svetový šampionát
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
26. apríl 2024 20:15