StoryEditor

Barcelona predáva názov štadióna

20.09.2017, 22:29
Autor:
(vtr)(vtr)
Slávny Nou Camp môže čoskoro nahradiť meno niektorej zo svetových firiem. Ročne za to zaplatí vyše 30 miliónov eur.

Katalánsky veľkoklub FC Barcelona bol dlhé roky jediným, ktorý odmietal logo na dresoch a z toho plynúce sponzorské príjmy. Túto tradíciu udržal až do roku 2011, keď prijal ponuku spoločnosti Qatar Sport Investment. Pri získavaní ďalších partnerov v snahe zvyšovať existujúce tržby môže už čoskoro padnúť aj ďalšia dlhoročná tradícia spojená s históriou Barcelony. Podľa magazínu Sport Business dalo vedenie klubu do predaja názov najväčšieho európskeho futbalového štadióna Nou Camp. Za jeho komerčné využitie si manažment pýta minimálne 30 miliónov eur ročne na obdobie dlhšie ako dve desaťročia. „Neviem si predstaviť, že by sa štadión volal inak ako Nou Camp. Je to súčasť bohatej a úspešnej histórie klubu,“ povedal pre HN Jozef Korbel, športový a mediálny manažér, ktorý je už ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-18 19:39:05 - Feat.: - Title: Barcelonu trápi sucho, sprevádzkujú tam druhú odsoľovaciu stanicu 02 - Modified: 2024-04-17 07:13:12 - Feat.: - Title: Slafkovský získal v NHL bonus za 20 gólov, je voľný pre svetový šampionát 03 - Modified: 2024-04-16 16:51:58 - Feat.: - Title: Slovan hľadá novú jednotku. Belasí potrebujú brankára aspoň na tri sezóny. Borjana však fanúšikovia „žrali“ 04 - Modified: 2024-04-15 18:50:05 - Feat.: - Title: Expert na Bundesligu pre HN: Leverkusen trafil pri posilách jackpot. Kľúčom k titulu bol aj kouč či mentalita 05 - Modified: 2024-04-13 16:27:25 - Feat.: - Title: Slovan Bratislava získal rekordný štrnásty titul majstra Slovenska
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
19. apríl 2024 22:14