Slávny Nou Camp môže čoskoro nahradiť meno niektorej zo svetových firiem. Ročne za to zaplatí vyše 30 miliónov eur.
Katalánsky veľkoklub FC Barcelona bol dlhé roky jediným, ktorý odmietal logo na dresoch a z toho plynúce sponzorské príjmy. Túto tradíciu udržal až do roku 2011, keď prijal ponuku spoločnosti Qatar Sport Investment. Pri získavaní ďalších partnerov v snahe zvyšovať existujúce tržby môže už čoskoro padnúť aj ďalšia dlhoročná tradícia spojená s históriou Barcelony. Podľa magazínu Sport Business dalo vedenie klubu do predaja názov najväčšieho európskeho futbalového štadióna Nou Camp. Za jeho komerčné využitie si manažment pýta minimálne 30 miliónov eur ročne na obdobie dlhšie ako dve desaťročia. „Neviem si predstaviť, že by sa štadión volal inak ako Nou Camp. Je to súčasť bohatej a úspešnej histórie klubu,“ povedal pre HN Jozef Korbel, športový a mediálny manažér, ktorý je už ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 21:55:25 - Feat.: - Title: Futbal: Slováci porazili Estónsko v záverečnom zápase Ligy národov
02 - Modified: 2024-11-17 12:54:23 - Feat.: - Title: Sapara pre HN: Švédi boli lepší, kostru tímu máme teraz rozbitú. Lídri nehrávajú alebo sa dostávajú do rytmu
03 - Modified: 2024-11-16 22:17:48 - Feat.: - Title: Je rozhodnuté, Slováci C-divíziu Ligy národov nevyhrali. Kľúčový zápas so Švédskom prehrali
04 - Modified: 2024-11-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Pripomína nezastaviteľný stroj na góly. Na Slovákov čaká jeden z najlepších útočníkov súčasnosti
05 - Modified: 2024-11-15 20:00:00 - Feat.: - Title: Tam, kde oddychovala šľachta: Spoznajte región Dolného Rakúska vzdialený len dve hodiny od slovenských hraníc