Slávny Nou Camp môže čoskoro nahradiť meno niektorej zo svetových firiem. Ročne za to zaplatí vyše 30 miliónov eur.
Katalánsky veľkoklub FC Barcelona bol dlhé roky jediným, ktorý odmietal logo na dresoch a z toho plynúce sponzorské príjmy. Túto tradíciu udržal až do roku 2011, keď prijal ponuku spoločnosti Qatar Sport Investment. Pri získavaní ďalších partnerov v snahe zvyšovať existujúce tržby môže už čoskoro padnúť aj ďalšia dlhoročná tradícia spojená s históriou Barcelony. Podľa magazínu Sport Business dalo vedenie klubu do predaja názov najväčšieho európskeho futbalového štadióna Nou Camp. Za jeho komerčné využitie si manažment pýta minimálne 30 miliónov eur ročne na obdobie dlhšie ako dve desaťročia. „Neviem si predstaviť, že by sa štadión volal inak ako Nou Camp. Je to súčasť bohatej a úspešnej histórie klubu,“ povedal pre HN Jozef Korbel, športový a mediálny manažér, ktorý je už ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-21 22:26:56 - Feat.: - Title: Barcelona prehrala v šlágri La Ligy s Atleticom, ktorý skóroval v nadstavenom čase
02 - Modified: 2024-12-21 20:09:35 - Feat.: - Title: Zázračný mladík Slovana Marcelli pre HN: Tlak veľkých duelov si užívam. Moja hodnota? Verím, že bude i vyššia
03 - Modified: 2024-12-21 19:37:43 - Feat.: - Title: Lobotkov Neapol zvíťazil na ihrisku Janova a je priebežne prvý
04 - Modified: 2024-12-19 23:00:00 - Feat.: - Title: TIPOS v roku 2024 potvrdil svoje postavenie najväčšieho podporovateľa športu na Slovensku
05 - Modified: 2024-12-18 19:51:54 - Feat.: - Title: Nový ligový vietor z východu? Silná akadémia aj marketing. Šéf michalovského futbalu má s klubom smelé plány