Nezáleží, či sa z modelu vyrobí a predá milión kusov, alebo pôjde o "exkluzivitku" v počte desiatkov exemplárov. Väčšina, hoci aj menších, automobiliek totiž prísne dbá na ochranu posádky a celkovú bezpečnosť svojich vozidiel. Preto je potrebné vykonávať aj pri superšportových automobiloch nárazové testy.
Takouto skúškou prešiel aj model švédskej automobilky Koenigsegg s názvom Regera. Nešlo však len o známe nárazy do stien, no aj o iné tvrdé "týranie". Nechýba testovanie odolnosti hliníkovo-uhlíkovej karosérie auta či extrémne rýchle prejazdy na polygóne cez obrubníky.
Regera je unikátna tým, že v sebe ukrýva štyri motory. Ide totiž o hybrid, ktorý pozostáva z osemvalca a ďalších troch elektromotorov. Benzínovému päťlitrovému motoru pomáhajú dve turbodúchadlá a jeho výkon je 809 kW. Výkon spomínaných elektromotorov je ďalších 515 kW.
Každý motor však dosiahne maximálny výkon pri rozdielnych otáčkach, nemožno teda čísla len jednoducho spočítať. No a Koenigsegg neudáva celkový výkon v kilowattoch, ale hneď v megawattoch. Kombináciou motorov dosiahnete v tomto superšporte výkon až neuveriteľných 1,1 MW s krútiacim momentom 2 000 Nm. To však nie je všetko, veľkou špecialitou je tiež takzvaný Koenigsegg Direct Drive (KDD), a teda auto nepoužíva žiadnu prevodovku - ani manuálnu, ani automatickú.
Pre odľahčenie "utrpenia" publika pri sledovaní videa použila automobilky energickú hudbu a zverejnenie vykonala pri príležitosti oslavy dosiahnutia milión fanúšikov.
Mnohým motoristickým nadšencom sa pri sledovaní nárazových testov vyššie zakrúti hlava, predsa len, ide o štýlové športové auto s cenou začínajúcou približne na hodnote 1,7 milióna eur. Vyrobiť sa malo len 80 kusov.
Zaujímavosťou je, že automobilka využíva na testovanie len jedno jediné vozidlo. Je to z dôvodu, že ju vyjde finančne oveľa výhodnejšie testovací exemplár vždy "dostavať", ako keby mala znova a znova vyrábať nový exkluzívny superšport. Po všetkých ranách totiž zostalo základné šasi úplne nepoškodené.