Vlna noviniek automobilových výrobcov pokračuje vo svojich online debutoch, vzhľadom na zrušený ženevský autosalón. Ten by mal byť v týchto dňoch v plnom prúde a konkrétne dnes by mal prebiehať VIP deň určený pre pozvaných hostí či novinárov.
Kórejská spoločnosť Hyundai Motor Company sa teda pridáva k značkám, ktoré presunuli odhalenie modelov na internetovú platformu.
V tomto prípade ide o nový koncept elektromobilu menom Prophecy (Proroctvo), ktorý odráža aktuálny dizajnový jazyk tejto kórejskej spoločnosti. Vizionárska štúdia vyjadruje aktuálnu dizajnovú filozofiu značky s názvom Sensuous Sportiness (Zmyselná športovosť) a rozširuje pole pôsobnosti, ktoré definovala minuloročná štúdia s názvom 45 svojimi čistými líniami a minimalistickými štruktúrami.
„Vdýchli sme život ďalšiemu ikonickému vozidlu, ktoré segmentu elektrických vozidiel stanoví nové merítka a štandardy a zároveň posunie dizajnovú víziu značky Hyundai do nových horizontov,” povedal SangYup Lee, riaditeľ oddelenia Hyundai Global Design Center. „Súčasťou tejto expanzie je prístup, ktorému hovoríme Optimistic Futurism (Optimistický futurizmus), dizajnový koncept stelesnený v š...
Zostáva vám 85% na dočítanie.