Rok 2021 mal byť rokom opätovného naštartovania predajov automobilov. Realita je však opačná a k problémom pretrvávajúcej pandémie sa pridal i nedostatok polovodičov.
Pandémia minulý rok výrobcom áut, a nielen im, hodila pod nohy poriadne polená. Striktné opatrenia, lockdowny a taktiež strach z možnej nákazy vytlačil zákazníkov z predajní na niekoľko týždňov i mesiacov. Hoci sa značky pomer rýchlo stihli prispôsobiť, v mnohých prípadoch sa vo veľkom zamerali aj na online predaj, opätovné naštartovanie celkových predajov trvalo dlhšie.
Odborníci pritom predpokladali, že práve rok 2021 bude schopný dať zákazníkom nový impulz k návšteve dílerstiev a výberu ich nového štvorkolesového spoločníka. Opak sa stal pravdou a po neľahkom ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 11:44:36 - Feat.: - Title: Sulík v Dubaji varil halušky, teraz štafetu preberá Dankovo ministerstvo. Osaka má byť ešte drahšia
02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
03 - Modified: 2024-05-02 09:00:00 - Feat.: - Title: Vyrieši problém elektromobilov? Batéria od firmy CATL ponúka dojazd až tisíc kilometrov
04 - Modified: 2024-05-01 16:07:48 - Feat.: - Title: Hlas Slovenska po vstupe do Európskej únie zosilnel, vyhlásila Čaputová
05 - Modified: 2024-05-01 10:48:00 - Feat.: - Title: Schuster: Miesto Slovenska je v Európskej únii. Mali by sme si presadzovať svoje záujmy