Marketéri sa musia čoraz viac obracať pri hľadaní toho správneho média. Okrem tradičných médií existuje celá rada netradičných, nových médií, ktoré dokážu osloviť cieľovú skupinu aj na tých miestach, kde by ste to najmenej očakávali. Zaujímavým médiom sú určite aj lietadlá, ktoré poskytujú veľkorysý priestor pre vašu prezentáciu. Dovoliť si to však môžu klienti, ktorí nemajú hlboko do vrecka a skôr ako cielenú kampaň im ide najmä o zvýšenie pozitívneho imidžu. Máte dosť peňazí? "Obrandujte" si vlastné lietadlo.
Jedným z najobľúbenejších motívov sú kreslené seriály a postavičky.
Samozrejme nesmú chýbať telekomunikační operátori.
Slogan "RedBull vám dáva krídla" je viac ako výstižný
Taktiež spoločnosť SkyEurope poskytla svoj priestor v tomto prípade skôr pre zlepšenie imidžu v podobe slovenskej krásky Adriany Sklenářikovej.
Do ktorého lietadla by ste najradšej nastúpili vy? Osobne dávam prednosť Simpsonovcom.
Zdroj:
http://www.funforever.net/>funforever.net
http://blog.coolz0r.com/>blog.coolz0r.com
http://www1.skyeurope.com/EN/>skyeurope.com
StoryEditor
Planevertising - reklama na lietadlách
Reklama objavujúca sa na lietadlách nemusí byť ani tak efektívna, ako zaujímavá. Pripravili sme pre Vás ukážky tých najlepších...