Z buzz marketingu možno najviac vyťažiť v troch prípadoch:
1. Vývojom nových "nákazlivých" produktov, v ktorých je ústna propaganda už zabudovaná. Čiže sú natoľko nezvyčajné, neobvyklé a jedinečné, že o nich ľudia začnú rozprávať sami od seba.
2. Upevňovaním vzťahov s vodcami skupín, ktorí tvoria mienku. Na webe to funguje veľmi dobre prostredníctvom blogov.
3. Vytvorením takých reklám, o ktorých sa bude medzi ľuďmi rozprávať. No treba si dávať pozor aby ľudia nerozprávali len o danej reklame, ale aj o produkte ktorý stvárňuje. Ináč by stratila svoj efekt.
Niektoré firmy majú vlastných zamestnancov pôsobiacich prostrdníctvom blogov či diskusných fór na návštevníkov. Iné spoločnosti si však radšej zaplatia špecialistov. Postupne vznikajú prvé špecializované reklamné agentúry na buzz marketing. Majú širokú členskú základňu z ktorej vyberajú účastníkov k danej kampani. Týchto zaškolia, aby dokázali autenticky rozprávať vo svojom okolí, či už rodinnom, priateľskom alebo pracovnom, o novinke na trhu, o produkte, o firme samotnej.
Ako to vyzerá, keď sa platí za virálny marketing si môžete pozrieť aj tu:
ZDROJ: http://www.clef.de/253.0.html?&0=
StoryEditor
Ako to vyzerá, keď sa platí za virálny marketing
Buzz marketing, vírový marketing alebo aj virálny marketing - týmito výrazmi sa označujú postupy a procesy, ktoré čoraz častejšie uplatňujú veľké firmy ako Nivea, Opel či Wrigley. So zvyšujúcim sa počtom blogujúcich a obsahom blogov narastá aj význam online využívania virálneho marketingu.
