StoryEditor

Tesco testuje nový vernostný program pre zákazníkov

30.06.2008, 07:50
Autor:
SITASITA
Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. prichádza s novým vernostným programom Clubcard. Tento projekt sa zatiaľ uvedie skúšobne len v dvoch mestách - Košiciach a Moldave nad Bodvou.
V piatok o tom informovala spoločnosť na svojej internetovej stránke. Podstatou vernostného programu je to, že zákazník zbiera body za svoje nákupy prostredníctvom klubovej karty. Pri každom platení sa zákazníkovi na kartu automaticky pripočítajú nové body. Raz za štvrťrok potom zákazník dostane list s informáciami o stavu jeho konta. Získané body sa premenia na zľavové poukážky, ktoré môže zákazník využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesco.

"V prvej fáze spúšťame Clubcard skúšobne, chceme totiž najskôr zistiť, ako program funguje v rozdielnych typoch obchodov. Systém si vyžiadal nové informačné systémy a technológie, ako aj zavedenie nových prevádzkových procesov. V priebehu skúšobnej prevádzky chceme doladiť všetko tak, aby sme čo najlepšie splnili očakávania našich zákazníkov," vysvetlil spôsob zavedenia programu marketingový riaditeľ Tesco pre Slovensko a Českú republiku Michal Štádler.

Vernostný program Clubcard funguje v súčasnosti už napríklad vo Veľkej Británii, Írsku, Severnej Kórei, Malajzii a v Číne. Zároveň sa tento program testuje v Turecku a v najbližšom čase sa bude skúšať aj v Poľsku a Českej republike.

Tesco je jedným z troch najväčších maloobchodných reťazcov na svete. V súčasnosti prevádzkuje 3 729 obchodov a zamestnáva vyše 450 tis. ľudí v 13 krajinách sveta. Na slovenský trh vstúpil prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Tesco Stores SR v roku 1996. Obrat celej skupiny Tesco v minulom finančnom roku dosiahol 51,8 mld. libier (GBP), pri medziročnom náraste o 11,1 %. Zisk skupiny v porovnaní s rokom 2006 vzrástol o 11,8 % na 2,85 mld. GBP.
menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
24. december 2025 01:02