Louis Vuitton len od roku 2003 inicioval viac ako 30 000 zásahov proti jednotlivcom alebo spoločnostiam, ktoré predávali napodobeniny ich produktov. Za minulý rok sa jej podarilo zrušiť viac ako 750 internetových stránok ponúkajúcich falošný tovar s logom LV.
Spoločnosť sa preto proti tomuto fenoménu kópií svojich produktov rozhodla bojovať netradičnou formou. S prebiehajúcou výstavou japonského dizajnéra Takashiho Murakamiho sa rozhodla pred múzeom umiestniť 10 stánkov pouličných predavačov, ktorí obvykle predávajú napodobeniny mnohých svetových značiek. Namiesto napodobenín sa v stánkoch budú predávať originálne produkty špeciálne navrhnuté Murakamim práve kvôli prebiehajúcej expozícii.
Louis Vuitton zakázal Britney Spears Svetoznámy francúzsky módny dom Louis Vuitton bojuje proti zneužitiu svojej značky na všetkých frontoch. V ostatnom spore vyhral cca 2,7 mil. korún 80 000 eur za škody spôsobené neoprávneným použitím motívu Louis Vuitton v klipe speváčky Britney Spears. |
Podľa prezidenta LV pri predkladaní nápadu nebolo vedenie spoločnosti spočiatku nadšené. Napokon sa však myšlienka ujala práve kvôli svojej originalite ako vzbudiť medzi zákazníkmi pozornosť. Spoločnosť si vybrala pri svojej iniciatíve New York najmä kvôli obrovskému trhu napodobenín, ktoré mesto v poslednom čase doslova zaplavili. Primátor mesta Michael Bloomberg sa preto jasne vyjadril ako chcú proti takémuto tovaru bojovať. „Odkaz, ktorý predajcom napodobenín adresujeme je, ktokoľvek ste, kdekoľvek ste, napokon Vás zastavíme.“
Zdroj:
www.wwd.com
www.counterfeitchic.com
