StoryEditor

Fotorealizmus s BIC perom

08.07.2010, 15:07


Občas sa stane, že tá najlepšia reklama vôbec nie je reklamou.

Španielsky umelec Juan Francisco Casas namaľoval sériu 25 fotorealistických obrazov obyčajným guľôčkovým perom BIC. Nie, značka BIC a ich agenútra ho na to nenajala. Urobil to len tak. Napriek tomu, tento PR stunt sa šíri internetom a je výborným promom. Klasické reklamné uvažovanie by asi chcelo tie obrazy opečiatkovať logom BIC a prásknuť na billboardy po celom meste. Ale, ak majú ľudia v BIC aspoň trochu rozumu, chytia sa tohoinak. Podporou šírenia po nete a v médiách. Tak, ako to spravila Coca-Cola, keď zistila, že jej právnici sú pri snahe zastaviť Menthos and Coke video úplne bezmocní.

Pozrite si všetky obrazy.

 

 

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. december 2025 04:14