https://www.youtube.com/embed/oTrG7mpb61U
Predávate mliečne výrobky? A máte vyčlenené nejaké prostriedky na nadlinky? Netreba váhať ihneď je potrebné natočiť agroklip. Hudba spája aj zdanlivo ťažko spojiteľné témy. Keď zamiešame trošku irónie a vtipu, tak môžeme priniesť zaujímavý TV spot. Nezabudneme na vhodný timing k speváckej súťaži. Priložíme súťažný prísľub na Facebooku o miesto v ďalšom TV spote (klipe). Toto nie je mliekarenská sci-fi ale britská farmárska realita. Chvíľku som ani ja neveril, že firma z tohto segmentu môže investovať viac ako 2 milióny libier do kampane. Pozrite si aj ich minuloročný spot/klip. Táto tradícia sa im zapáčila a aj zrejme osvedčila. Na youtube nájdete tiež videá, ktoré boli silne inšpirované minuloročným TV spotom. User generated content pribudne pravdepodobne aj po aktuálnom TV spote. Kreatívu spískala agentúra BBH London.
https://www.youtube.com/embed/iXk9qoRtlno
"Cover verzia" od ľudí
https://www.youtube.com/embed/D11JPEEsxlI
Tematika okolo mlieka sa stala nosnou témou pre jednu z legendárnych kampaní. Zrejme ste o nej počuli. Ak nie, kliknite na odkazy nižšie. Je to dôkaz, že aj na mliečnu (alebo inú zdanlivo neatraktívnu) tému je možné vymyslieť pútavú kampaň.
