StoryEditor

McDonald's spustí vlastnú televíziu

19.10.2011, 14:00
Fastfoodový reťazec chce so zákazníkmi komunikovať priamo, cez svoje médium. Po testovacej prevádzke na niektorých amerických trhoch teraz McTelevízia expanduje.

Najväčší hamburgerový reťazec McDonald's predstavil plán spustiť vlastnú televíziu McTV (McDonald's Channel). Informuje agentúra Reuters.

Vysielanie McTV sa najneskôr do marca objaví v 800 prevádzkach v Kalifornii. Mesačne môže zasiahnuť približne 18 miliónov zákazníkov. Podľa Reuters to McDonald's Corp. robí ako test s nádejou, že televíziu jedného dňa rozšíri do celej Ameriky. Európu zatiaľ nespomína.

Podľa Los Angeles Times chce fastfoodový reťazec týmto krokom ponúknuť ďalší dôvod, aby zákazníci v jeho prevádzkach trávili viac času s rodinami a priateľmi. Už dnes v nich má detské kútiky na hranie, kaviarenské časti a wi-fi signál. "Ľudia využívajú naše reštaurácie inak ako v minulosti," cituje hovorkyňu amerického McDonaldu.

McTelevízia sa chystá vysielať vo vysokom rozlíšení. V každej reštaurácii budú podľa Los Angeles Times dva HD televízory s uhlopriečkou od 42 do 46 palcov (107 až 117 cm) umiestnené tak, aby boli viditeľné zo 70 % plochy, kde sa zákazníci stravujú. Ľudia, čo nemajú o sledovanie a počúvanie McTV záujem, si budú môcť sadnúť do "tichých zón".

Partnermi McTV je ABC, BBC America a televízny producent Mark Burnett, stojaci za formátmi ako Kto prežije (Survivor) alebo The Apprentice, u nás lokalizovaného televíziou Joj ako Šéfka. McTelevízia bude vysielať v hodinových cykloch. Okrem iného aj lokálny obsah: spravodajstvo či informácie o stredoškoškolských športoch. Programy vzniknú špeciálne pre McDonald's. Športový content bude mať stopáž od 90 sekúnd do 20 minút – dlhšie verzie budú pre klientov McDonaldu k dispozícii cez mobily alebo počítače.

Na televíznom kanáli McDonaldu sa objaví maximálne osem minút reklamy za hodinu. Nielen selfpromo McDonaldu, ale najmä iné značky.

Relácie na McTV

The McDonald's Achievers – profily miestnych stredoškolských a vysokoškolských športovcov

Mighty Moms – o miestnych matkách, ktoré musia skĺbiť rodinu a športovú kariéru

Vimby (Video In My Backyard) – miestne lifestylové spravodajstvo o móde, umení, hudbe, akčných športoch a nočnom živote. Vyrábané v spolupráci s Markom Burnettom

McTV bola nedávno testovaná v Los Angeles, San Diegu, Las Vegas, Manhattane, Seattli a Oklahome.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
30. apríl 2024 18:07