Nová karoséria so zaujímavým dizajnom môže mať pod kapotou okrem benzínových agregátov aj úsporný turbodiesel s priamym vstrekovaním a objemom motora 1 991 cm3 s výkonom 82,5 kW (112 k). Zaujímavý je krútiaci moment až 235 Nm už od 1 800 otáčok. V spojení s turbom je tento motor veľmi živý, a pritom mimoriadne úsporný. Aj preto sme Elantru zaradili medzi testované automobily. Príjemné zistenia. V interiéri čoskoro zistíte, že všetky ovládacie prvky sú tam, kde ich očakávate. To bolo prvé príjemné prekvapenie. Druhé je, že v aute za 610 tis. Sk je napríklad klimatizácia, elektrické ovládanie okien aj zrkadiel. Kruhové ovládače vyhrievania a venti...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.