Vedenie centra nahradí aquapark novými prevádzkami, oznámila PR & Marketing Manager a. s. Aupark Lenka Majtánová.
"Mrzí nás to, ale prevádzkovateľ Aulandie si nie je schopný plniť svoje záväzky a ocitol sa v konkurznom konaní," spresnil riaditeľ Auparku Robert Kantor. Klientom a obchodným partnerom aquaparku Aulandia riaditeľ odporúča obrátiť sa na vedenie spoločnosti Real Estate Liptov, ktorá kúpele prevádzkuje, a na súdom určeného správcu konkurznej podstaty.
Aulandia bol prvý aquapark v Bratislave s nevšednými vodnými atrakciami a rímskymi kúpeľmi. Jeho súčasťou boli tri tobogany, vodný kolotoč, oddychový bazén, sauny, beauty salón. Návštevníci mali na výber 60 rôznych masáží a procedúr. V areáli Aupark pôsobil aquapark od leta 2005.
Majtánová pripomenula, že Aupark, otvorený v roku 2001, je najúspešnejšie nákupné centrum v SR. Po dokončení rozšírenej časti v auguste 2007 jeho prenajímateľná plocha dosiahne 58 000 štvorcových metrov (m2) a pôjde o najväčšie shopping centrum v krajine. Súčasťou Auparku sa tak prvý raz stanú aj značky Zara, Bershka, Stradivarius. Na troch podlažiach s plochou 5 000 m2 sa návštevníkom predstaví nemecká módna sieť Peek & Cloppenburg, ktorá si bratislavský Aupark vybrala za svoju stredoeurópsku vlajkovú loď.
StoryEditor
Aulandia pre konkurz prevádzkovateľa končí
Aulandia - aquapark v nákupno-zábavnom areáli Bratislava Shopping Centre - bude od 1. mája 2007 pre verejnosť zatvorená. Dôvodom je skutočnosť, že prevádzkovateľ aquaparku sa dostal do konkurzu.
