Vyplýva to z merania slovenského internetu agentúrou Mediasearch pre Asociáciu Internetových médií (AIM). Druhé miesto patrilo portálu azet.sk s celkovým počtom slovenských užívateľov 1,04 mil. a tretiu priečku obsadil portál atlas.sk s počtom 966,5 tis. slovenských užívateľov. Najväčší počet prístupov 28,03 mil. však zaznamenal portál azet.sk. Po ňom nasledujú webové stránky zoznam.sk s 13,6 mil. návštevami a bleskovky.sk s takmer 9 mil. návštevami. Najviac času strávili návštevníci na portáli azet.sk a to v priemere viac ako 28 minút počas jednej návštevy.
AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Jeho výsledky umožňujú analyzovať efektivitu obsahu internetových serverov a plánovať internetovú reklamu. Asociácia Internetových médií je profesijné združenie najnavštevovanejších internetových serverov na Slovensku, ktorých záujmom je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku, je zadávateľom výskumu AIMmonitor.
