StoryEditor

Produkt v hlavnej úlohe

22.12.2002, 23:00

Umiestňovanie výrobkov do filmu patrí medzi bežné súčasti ich financovania nielen v USA, ale napríklad aj vo Francúzsku. Už v prvej časti Jurského parku sa po prvýkrát objavil džíp Mercedes triedy M, ktorý zohral svoju kladnú rolu tým, že zachránil hrdinov v zložitej situácii. Známe sú tiež francúzske snímky s Funesom, kde svetoznáma scéna s mníškami preslávila značku Citroën, či Fantomasov útek opäť na tejto značke. Derrick na oplátku vždy "vyfasuje" nový typ BMW a James Bond najnovšie obľubuje Aston Martin.
Primalý filmový trh. Zatiaľ čo takéto komerčné scény sú v súčasnom svetovom filme bežné a vďaka nim poľahky identifikujeme, kto finančne stojí za konkrétnym filmom, na slovenskom i českom filmovom trhu sú takéto scény skôr ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/firmy-a-podnikanie, menuAlias = firmy-a-podnikanie, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
28. december 2025 01:37