StoryEditor

Ľadový marketingový nástroj

28.04.2003, 00:00
Klasických mecenášov a donátorov na Slovensku niet. Firmy, ktoré sa rozhodnú investovať do hokeja, za to žiadajú primerané zviditeľnenie a spropagovanie sa. "V doterajšej praxi jednoznačne dominuje záujem o seniorskú reprezentáciu. Pre mládežnícky hokej sa nám vlani podarilo získať jediného sponzora, pre 1. hokejovú ligu zatiaľ iba barterového partnera. Vzniká tak "pretlak", lebo takmer celý rozpočet musíme v príjmovej zložke viazať na mužstvo SR "A", ale výdavková časť slúži pre všetkých (juniorov SR "16", SR "17", SR "18", SR "20", SR "ženy" a SR "A") vrátane podpory klubov v hokejovom hnutí," hodnotí Štefan Nižňanský, marketingový riaditeľ Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH). Z týchto prostriedkov sa platí celý medzinárodný program reprezentačných výberov, jeho súčasťou sú aj turnaje. ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/hlavna-tema, menuAlias = hlavna-tema, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
07. máj 2024 23:55