StoryEditor

Čo zákazník, to zlodej?

20.09.2004, 00:00
Zdá sa vám, že do obchodu nechodíte nakupovať, ale účinkovať v skrytej kamere? Že ochrankár v hypermarkete vidí v každom vašom kroku potenciálneho zlodeja?

Prípad prvý: Plač pri pokladni
Dôchodkyňa Terézia Nováková nakupovala v hypermarkete. V regáli so sladkosťami si dlhšie prezerala čokolády, kým jednu konečne vložila do vozíka. Len čo zaplatila pri pokladni, pristúpil k nej ochrankár: "Ukážte mi kabelku, videl som, že ste si do nej dávali čokoládu ešte predtým, než ste zaplatili." Nováková si bola istá, že nič neukradla. Nepríjemné boli pohľady okolia, ktoré na sebe cítila. Ochrankár dával spupne najavo, že neustúpi ani o krok. Nováková uznáva, že vtedy nezvládla situáciu. Rozplakala sa. Pod psychickým nátlakom otvorila tašku, v ktorej sa nič podozrivé nenašlo. Ochrankár sa ospravedlnil. Bola to však slabá náplasť na krajne nepríjemné pocity, s akými odchádzala dôchodkyňa Nováková z obchodu.
Podľa Marty Černej z Fóra spotrebiteľov urobila zákazníčka základnú chybu -- neuvedomila si, že žiadny člen ochranky či civilno-bezpečnostnej služby nemá právo dožadovať sa, aby pred ním...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/iformat, menuAlias = iformat, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
30. jún 2022 08:56