Vaši zákazníci sú každý deň mimoriadne zavalení negatívnymi správami z médií a interpretujú si ich vlastným spôsobom. Viete ako takáto neistota na nich pôsobí a ako ovplyvňuje ich nákupné rozhodovanie? Viete odhadnúť s dostatočným časovým predstihom zmenu v ich nákupnom rozhodovaní a prispôsobiť sa ich „novým potrebám“ skôr ako vaša konkurencia a zároveň ju poraziť v týchto neistých časoch?
Kľúčom k úspechu každej spoločnosti je spoznať a porozumieť potrebám vašich zákazníkov a to hlavne v dnešných dňoch, kedy je pravdepodobné, že pod vplyvom nepriaznivých externých informácii sa ich nákupné rozhodovanie môže rýchlo zmeniť, čo výrazne ovplyvní vaše podnikanie.
Online výskumná agentúra Marketing & Netforce prináša novinku na trh – internetovú aplikáciu VirtualResearch.
Aplikácia využíva metódu komunitného výskumu, ktorý predstavuje online zefektívnenie klasických skupinových rozhovorov (Focus Groups). Je určená pre všetky veľkostné typy podnikov, ktoré si uvedomujú riziká, či už zo strany konkurencie, alebo momentálnej situácii vo svete a majú záujem analyzovaním svojich zákazníkov akcelerovať svoje podnikanie. Aplikácia spája vašich zákazníkov s vašou značkou v online komunite, čiže vašej súkromnej „sociálnej sieti“. Poskytuje vám množstvo funkcií a testerov pomocou ktorých si môžete pohodlne a jednoducho zrealizovať marketingový výskum vo vlastnej réžii.
Viac informácii nájdete na www.virtualresearch.sk.
