Problém, ktorý sa môže pri nákupe cez internet objaviť, je nedoručenie zásielky kupujúcemu napriek tomu, že bola vyexpedovaná odosielateľom. Ak sa vám prihodí takáto situácia, môžete podať reklamáciu na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty. Pri podaní reklamácie týkajúcej sa zapísanej zásielky je potrebné predložiť originál podacieho lístka, jeho odpis alebo druhopis. Na základe podanej reklamácie Slovenská pošta následne zisťuje, čo sa so zásielkou stalo.
Čo ak však zásielka neprichádza zo zahraničia? V prípade, že sa zásielka stratí, je potrebné obrátiť sa na odosielateľa s reklamáciou. V prípade, že reklamáciu podáva odosielateľ, zahraničná poštová krajina je povinná Slovenskej pošte postúpiť informáciu, na základe ktorej Slovenská pošta začne reklamačné konanie. Reklamáciu môže podať aj adresát, musí mať však k dispozícii podaciu potvrdenku
StoryEditor