StoryEditor

O2 zriadilo vlastné call centrum

05.10.2007, 00:00

Viac ako 170 nových pracovných miest pribudne v Banskej Bystrici príchodom centra zákazníckej linky spoločnosti Telefónica O2 Slovakia. V súčasnosti v ňom pracuje 90 zamestnancov, ďalší nárast je plánovaný do konca budúceho roka.
"Medzi hlavné kritériá výberu vhodného miesta pre centrum zákazníckej linky patrili dostupnosť a dostatočný potenciál kvalitných pracovníkov," uviedol výkonný riaditeľ O2 pre služby zákazníkom Jeroen Hollestelle.
Zákaznícka linka je z technického hľadiska schopná za deň vybaviť viac ako päťtisíc volaní. Priemerný denný počet volaní je počas pracovných dní 4 100 a počas víkendu 2 300.
Telefónica O2 Slovakia vstúpila na slovenský trh mobilných operátorov rozhodnutím výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR 25. augusta 2006. Rok od udelenia licencie prevádzkuje o necelú stovku viac základňových staníc vlastnej GSM siete, ako jej predpisujú podmienky dané radom. Spoločnosť v súčasnosti pokrýva signálom 34 percent obyvateľov Slovenska.
Pokrytie vlastnou sieťou Telefóniky môžu v súčasnosti podľa informácií operátora využívať zákazníci vo všetkých krajských mestách. Signálom GSM siete spoločnosť v súčasnosti pokrýva takmer celé územie hlavného mesta.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
25. december 2025 18:49