Pivovar Šariš predal vlani 1,255 mil. hektolitrov piva, čo predstavuje medziročné zvýšenie predaja o 20 % a zároveň najvyššie číslo v histórii spoločnosti. Hospodársky výsledok po zdanení sa v porovnaní s rokom 2001 zvýšil o 45 %, na úroveň 109,7 mil. Sk. Vyplýva to z hospodárskych výsledkov spoločnosti, ktoré v pondelok schválilo jej riadne valné zhromaždenie. Výrazný podiel na tomto úspechu má nárast licenčnej výroby piva Velkopopovický Kozel, ktoré sa stalo najpredávanejšou českou značkou na slovenskom trhu. Uviedla to špecialistka pre vzťahy s verejnosťou Drahomíra Jančovičová.
Výrobný riaditeľ a súčasne pivovarnícky majster značky Šariš Ján Čerkala prevzal v pondelok v Bruseli jednu grand zlatú a jednu zlatú medailu, ktoré produktom tohto východoslovenského pivovaru udelil na 42. svetovom výbere medzinárodný inštitút kvality Monde Selection.
Pivovar Šariš investoval vlani 327,6 mil. Sk najmä do modernizácie technologických zariadení vo výrobe, do distribúcie a výčapných zariadení. Od vstupu nadnárodnej pivovarníckej spoločnosti SABMiller je to celkovo už 1,402 mld. Sk.
Podľa generálneho riaditeľa Pivovaru Šariš a člena predstavenstva spoločnosti Steva Woodwarda prudký nárast spotrebnej dane z piva s veľkou pravdepodobnosťou spôsobí zníženie objemu predaja tohto nápoja v SR. Znamená to negatívne dosahy na celý obchodný reťazec, od dodávateľov, cez pivovary až po spotrebiteľov.
V skupine Plzenský Prazdroj
Pivovar Šariš zamestnáva v súčasnosti 450 ľudí. Ma zhruba 25-percentný podiel na slovenskom pivnom trhu. V súčasnosti spolu s pivovarmi v Plzni, Nošoviciach a Velkých Popoviciach patrí do skupiny Plzenský Prazdroj. Vo svojom závode vo Veľkom Šariši vyrába okrem piva dvoch vlastných značiek aj licenčne dve značky piva patriace do tejto skupiny. Ďalšie dve značky piva na slovenskom trhu distribuuje.