Nielen dizajn karosérie, ale aj vybavenie, motory a nastavenie podvozku. To všetko sa mení v prípade BMW radu 7, ktorý po troch rokoch prichádza s novou generáciou. Zmena štýlu by mohla znamenať i zvýšenie záujmu o tento model.
Obmena motorov
Priam razantne sa obmena týka motorov. V pôvodnej podobe zostane pod kapotou len 6-litrový dvanásťvalec. Ostatné motory sú buď úplne nové alebo aspoň modifikované. Konkrétne ide o benzínové 730i (výkon 190 kW/258 k), 740i (225/306), 750i (270/367), ako aj dieselové 730d (170/231) a 745d (221/300). Až na jedinú výnimku sa teda mení koncové označenie a namiesto 5 sa v číselnom trojčíslí píše 0. Táto nezvyčajná ofenzíva znamená vyšší výkon, ale súčasne menšiu spotrebu i menej emisií.
Všetko v športovom duchu
Zmenil sa tiež podvozok, ktorého vývoj pokračuje. Nastaviteľný systém kontroly tlmičov by mal zvýšiť bezpečnosť jazdy a zlepšiť celkový komfort pri prejazde zákrut. Samozrejme, exteriér aj interiér budú korešpondovať so športovým duchom, čo je dobre vidieť najmä na prednej časti vozidla, ale aj z profilu. Všetky verzie majú xenónové osvetlenie s ostrekovačom a nasvietenie do zákrut. Pri intenzívnom brzdení stúpne intenzita brzdových svetiel. Novinkou sú 18" a 19" kolesá.
StoryEditor
