StoryEditor

Kampaň o vstupe do EÚ

04.04.2003, 00:00

Základnou stratégiou predreferendovej kampane o vstupe SR do EÚ by malo byť mobilizovanie čo najširšieho spektra občanov. Pripravované aktivity preto budú veľmi cielene orientované tak, aby obsiahli informovanie ľudí zo všetkých vekových kategórií, sociálnych skupín a regiónov. Podpredsedníčka Národnej rady SR Zuzana Martináková včera v Trnave informovala, že vyzve všetky parlamentné politické strany, aby vyvinuli maximálne úsilie pri mobilizácii svojich voličov a sympatizantov. V rámci doterajšieho priebehu predreferendovej kampane podľa nej ľudí najviac zaujímajú odpovede na konkrétne okruhy otázok, ktoré sa dotknú ich každodenného života. Ide najmä o ekonomické a sociálne dôsledky vstupu, oblasť regionálneho rozvoja, slobodného pohybu osôb, ako aj aktuálny stav jednotlivých negociačných pozícií.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
04. máj 2024 00:08